Auto Class - Anvelope și Servicii

Ai nevoie de ajutor?
Sună la 0251 458 325 sau

LIVRARE & RETURNARE

Transportul pe teritoriul Romaniei se va efectua folosind serviciile firmei de curierat DPD (www.dpd.ro) si dureaza maxim 48h, dupa pregatirea coletului. In functie de stocul disponibil, pregatirea piesei comandate poate dura 1-2 zile lucratoare. Cheltuielile de transport in valoare de 16,9 RON vor fi suportate exclusiv de catre client. Transportul in afara teritoriului Romaniei se va face prin firme externe de curierat, cheltuielile de transport fiind suportate intergral de catre client. Durata livrarii se poate verifica prin e-mail sau telefon si difera in functie locatia livrarii. Tarifele variaza in functie de tara in care urmeaza sa se livreze comanda. Se poate apela si la firma de curierat la care este abonat clientul prin alegerea platii prin transfer bancar. In perioada sarbatorilor (Black Friday, 1 Decembrie , Craciun, Pasti) durata livrarii poate suferi intarzieri, in functie de disponibilitatea firmelor de curierat. Plata prin ramburs nu este posibila in cazul comenzilor din afara teritoriului Romaniei. Preturile afisate pe site-ul www.conceptoline.com contin T.V.A. Facturile emise de catre Concepto contin cheltuielile de transport. Va recomandam ca inainte de plasarea oricarei comenzi, sa verificati cu atentie caracteristicile produsului pentru a avea certitudinea ca acestea corespund cerintelor dumneavoastra. In pagina cu descrierea produsului veti gasi toate informatiile necesare. In cazul in care doriti si mai multe detalii despre produs, va rugam sa ne scrieti la adresa de e- mail: office@conceptoline.com Concepto accepta returnarea produselor comandate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, cu conditia ca produsele sa fie nepurtate, cu etichetele intacte si in ambalajul original. Daca va ganditi ca este posibil sa returnati produsul, avem rugamintea sa nu il folositi. Returnarea banilor, excluzand taxele de transport, se face doar prin transfer bancar in contul personal al cumparatorului in maxim 14 zile de la primirea produselor returnate. In aceasta situatie vom avea nevoie de urmatoarele date valide ale clientului: nume si prenume, cont bancar si CNP. Cheltuielile de transport in cazul returnarii produselor sunt suportate integral de catre Client. In situatia neplacuta in care ati primit un alt produs decat cel comandat, il puteti returna, cheltuielile de transport privind returul, respectiv livrarea produsului comandat fiind suportate integral de Concepto. Conditiile returnarii produselor se aplica atat clientilor de pe teritoriul Romaniei, cat si celor din strainatate.